5/04/2008

Escalada als Roures, Perles



El dissabte 26 d'abril tenim intenció d'anar a fer una mica de btt per la Seu, però un msm de l'Eva ens va fer canviar els plans i vam acabar als sector dels Roures de Perles. Vam anar una bona colla, la Setes, l'Eva, la Jana, la Lorena, el Juanan, el Dodo i el Claudi. El dia magnífic i en algun moment fins i tot massa calor. Ens ho vam pendre com un dia de rodatlle ja que moltes vies ja els haviem fet, però la companyia era molt bona i les vies van anar caient. La Setes cada dia es troba millor i jo em vaig em portar Le grand escofier 7a al flash, en definitiva un dia rodó.



Tota la colla





La Jana



El Balu i l'Eva



Lorena i Eva




Cap a casa

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que gran època m'he emocionat i tot veien akstes fotos........ genials

cita

Pin, pan, pun, bocadillo de atún