2/12/2008

Anem a la muntanya ...

Aquest cap de setmana, aprofitant el bon temps que fa, l'Abraham em va demanar de fer una petita excursió per provar el seu genoll. Volia comprovar si l'operació va ser un éxit o un fracàs. Així que vam decidir d'anar a fer raquetes a Sorteny i a l'últim moment le professeur es va apuntar.
Primer de tot vam quedar a la granja d'Ordino, el dissabte a les 10:30 per esmorzar i cap a les 11:30 estavem al parking de Sorteny per sortir. La veritat que miravem tot el paisatge i no semblar que estiguem a mitjans de febrer. Tot verd i amb una calor quasi insortable però be, ens haurem d'acostumar al nou canvi climàtic.
Per sort, fa poc que va nevar, i el camí encara era transitable amb raquetes menys una corba on toca el sol i no hi havia res de neu.

Finalment vam anar cap a l'Estany de l'Estanyó, lloc on l'Abraham i jo ens vam parar per fer un mos i le professeur va continuar fins la collada per què anava amb rando i la baixada la faria més ràpida.
Mig hora més tard vam començar a baixar i no vam tenir cap problema amb el genoll, el David, com era d'esperar, va arribar abans al cotxe i ens va esperar pren una mica el solete.
Massa calor però l'excursió va ser molt maca i ens ho vam passar d'alló més be.

Y colorin colorado, este cuento se ha acabado.

David ha dit...

Vaja merda de foto. A veure si em pots treure una mica més afavorit que semblo perdut al boscs...

Anònim ha dit...

Hola soy blas,

Querido davis creo q el problema no va a ser la foto, busca en tu interior i encontraras las respuestas, o si no mirate al espejo, que estas hecho un palo coño y come más conejo!!!!

Si no siempre te quedo yo.

Con amor Blas

cita

Pin, pan, pun, bocadillo de atún